Pescuit la Vadeni 18 Aprilie 2013
19 aprilie 2013
by

Pescuit VadeniNu am avut rabdare sa mai astept si am mai dat o fuga la Vadeni pe data de 18 Aprilie 2013. Am plecat de miercuri noaptea spre joi (18 Aprilie) si am ajuns pe la 3 dimineata. Cu un pic de nervi, paznicul ne-a dat drumul la bariera (se pare ca nu i-a convenit ca l-am trezit din somn). Am intrat si ne-am oprit pe digul dintre baltile 42 si 88. Din pacate, vantul nu ne-a permis sa ne instalam de cum am ajuns, asa ca am asteptat sa se lumineze. Pe la ora 5 am iesit din masina si ne-am instalat. Pe balta 88 batea vantul foarte tare, in schimb, in 42 era destul de lin, apa era ferita de dig. Am incercat cu totii in balta 88. Am zis ca daca bate un pic vantul, vom avea succes.

La ora 7:00 primul caras
Tocmai eu am reusit sa prind primul caras, de circa 300 grame la viermisori. Asta se intampla in balta 88. Imediat ce am facut eu „intrarea”, a inceput sa mai cada si la prieteni. Pe la ora 10:00 am schimbat cu totii in balta 42 pentru ca in balta 88 nu mai putea botul deloc. Aici am mai prins fiecare aproape cate un kg de peste, unul dintre prieteni avand mai mult decat noi, in jur de 4 kilograme. Din pacate numai caras s-a prins. Am incercat si la stiuca, si la crap, insa doar caras s-a prins.

Momeala
Am pescuit indeosebi cu viermi si rama. La ambele au fost rezultate, insa mai degraba a preferat rama. Am dat si la porumb dipuit in CSL, insa, niciun crap n-a vrut sa puna botul. La plecare am vazut in balta 88 exact la intrare, un tip prindea la varga caras mai mare ca palma. Din pacate eu la varga nu am vazut nicio bataie cat am pescuit in balta 42.

Taxa este 50 lei daca nu aveti permis de pescuit vizat pe anul in curs, si 30 de lei daca aveti permis vizat. Pretul unui permis este de 70 lei, iar pretul unei vize pentru permis pentru anul in curs, 2013, este de 60 lei.

Harta de acces catre baltile de la Vadeni